Склад комісії
За останні роки в Україні набув широкого розвитку ресторанний бізнес. Зростає кількість приватних барів, кафе, ресторанів, інших підприємств харчування, готелів, а це потребує підготовки фахівців із спеціальності 181 Харчові технології.
Циклова комісія технології харчування була створена в 1962 році із заснуванням Дніпропетровського технолого-економічного технікуму. На сьогоднішній день в цикловій комісії працює 5 викладачів та 3 майстра виробничого навчання.
Циклова випускова комісія здійснює фахову підготовку студентів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший » за спеціальністю 181 Харчові технології (спеціалізація «Виробництво харчової продукції»).
Циклова комісія – це команда однодумців, фахівців, патріотів своєї спеціальності. Це постійне удосконалення педагогічних та професійних навичок. До складу комісії входять викладачі, які мають спеціальну вищу освіту, достатній виробничий стаж та досвід роботи в закладах ресторанного господарства.
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ЦИКЛОВА КОМІСІЯ
Впровадження сучасних методів навчання, які б забезпечили єдність теоретичної та практичної підготовки для формування конкурентоздатного спеціаліста на ринку праці.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ:
- Підвищувати професійний рівень викладачів шляхом застосування новітніх педагогічних технологій;
- Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання;
- Розвивати здібності та зацікавленість студентів у вивченні дисциплін професійного циклу; сприяти розвитку творчої активності студентів;
- Вдосконалювати систему самостійної підготовки студентів.
Матеріально-технічне забезпечення навчального процесу студентів
- відділення харчових технологій: сучасна навчальна лабораторія для відпрацювання лабораторних робіт;
- електронна бібліотека;
- тематичні презентації лекційного та практичного матеріалу;
- навчальне кафе з обслуговування;
- навчальні кабінети, обладнанні сучасним устаткуванням, мультимедійними засобами.
Робота циклової комісії спрямована на вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження новітніх, високоефективних методик підготовки майбутніх спеціалістів на рівні сучасних та вимог: підвищення рівня науково-методичного забезпечення навчальних дисциплін, стимулювання студентів до самостійної роботи та активізації їх пізнавальної діяльності.
Працює циклова комісія згідно з затвердженим планом, щомісячно проводяться засідання, на яких обговорюються та вирішуються різні організаційні питання та заходи щодо удосконалення навчально-виховної роботи, вивчення, узагальнення, поширення досвіду роботи викладачів, підвищення теоретичного рівня та ділової кваліфікації членів циклу і т.д.
Для формування творчої активності майбутнього спеціаліста, розвитку його професійно-пізнавальних інтересів, здібностей, вміння працювати в колективі має велике значення використання різних форм і методів навчання та виховання. Головним завданням при підготовці спеціалістів є виховання у них високої відповідальності, організованості, творчого ставлення до праці.
Цикл практичного навчання студентів спеціальності включає навчальну та виробничу(технологічну) та переддипломну практики.
Навчальну практику проходять підготовку у провідних закладах ресторанного господарства міста, під керівництвом майстрів виробничого навчання і передбачає ознайомлення з технологією виробництва та одержання студентами необхідних навичок у майбутній роботі за спеціальністю.
Студенти мають можливість проходити виробничу (технологічну) та переддипломну практичну підготовку у провідних закладах ресторанного господарства міста.